3 Nisan 2014 Perşembe

SUPER JUNIOR - M "SWING!"

Selammm Evilin sakinleri ;)

Baya uzun süredir post yazamıyorum ne yazık ki :( İşlerim çok yoğun ve şu an vize haftasındayız ama ben aşka geldim ve Suju'nun mini albümüne post yazmak istedim. 

Bunu duyan kyu :D



Not: Bu postu Kyu'nun resimlerine bakınca yazmaya karar verdim :D 


Çıkış Tarihi / Release Date:  2014.03.21
Tür / Genre:  Pop Dance
Language / Dili:  Chinese / Çince

Track List:
01. Swing (嘶吼)
02. 飞翔 (Fly High)
03. 无所谓 (My Love For You)
04. Strong (强势入侵)
05. Addiction (入迷)
06. 一分后 (After A Minute)

Albümü indirmek için tık tık ;)




Albüm muhteşemmmm ^^ Süpper şarkıları uzun süredir albüm çıkarmamalarını ve kendilerini özletmenin verdiği üzüntüyü bastırdı <3 

DİKKAT!!  DİKKAT!!

Post bolca yakışıklı oppaların resimlerini içerdiği için derin derin nefes alarak resimlere bakın ^^ 

Resimlere bakınca benim yazdığımla pek ilgilenmeyeceğiniz için kısa tutuyorum yazımı ben değil resimler konuşsun demi :D 

NOT: Oppama sulanmayıınnnn!! 









Veee karşınızda klip!!


Buyurun size vidi Youtube dan izleyenler izleyebilir ama izleyemeyenlere;
Dailymotion için tık tık :)




Hele şu hamsinin karizmaya bakıınnnn O_o











 Ya bu Henry, Hyuk alem çocuklar yaa ahahahha


Şunun şebekliğine bakın ahahhah :D


ahahahhahaha

Swing klibi manyak bişey olmuş üsttekiler de bir kaç sahneden. Vidi bitişinde bizi güldürmeseler olmaz zaten :D

Oppa bu klipte çok sempatik yaa ^^





Arada hiç fark yuk sadece Kyu Kore versiyonda daha çok tatlı yüzünü gösteriyo tabii klipte görünüyo burda yok :D


Tabii ki oppamın gifleri ayrı olacak :) Ahh bu klipte Kyu kendini aştı o değil diğer kızların izlediğini ve salyalarının aktığını düşündükçe çok pis kıskanıyorum -_-







Veee canlı performanslar;


Dailymotion için tık tık


Dailymotion için tık tık


Dailymotion için tık tık









Bu üstteki iki gifte Suju'nun halay çekişine şahit oluyoruz :D


Veee KYUHYUN







Son olarak oppamdan bahsedicem fark ettiniz demi oppam baya kilo almış :( Tabii yakışmış ama çok da dadlu olmuş bu yönden hiç iyi olmadı :D

Arkada ki Siwi hiç olmamış ama neyseeeeee :P 

Benden bu kadar sıkıldınız mı diye sormayacağım çünkü bu postta kim sıkılır yahu :P 

Hadi kendinize iyi bakın ve beni unutmayın... Oppama da sulanmayıınnnn!!









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder