15 Ocak 2015 Perşembe

Yorum / Merve Akıncı - Şahmelek

Merve Akıncı / Şahmelek 



Kitabı ne zorluklarla okudum anlatamam :D İkizim Esra ilk ben okuyacağım deyip kıyameti koparınca ve ben direnince olanlar oldu :))) Tabii kazanan benim kim olabilir ki :D Kitabı okumak için o kadar heyecan yapmışım kim diyebilir bana Okuyamazsın diye! Neyse kazanan ben  okuduğuma göre yorumuma başlayayım ^^ 

İlk olarak şunu söylemeliyim ki konusu okuduğum da düşüncelerim çok farklıydı yani farklı şeyler düşündüm ama her zaman ki gibi düşündüklerim çıkmadı :)) Konusunu herkes biliyor kardeşinin rahatsızlığı nedeniyle ailesinin Amerika'ya gitmesiyle Balkanlı ailesinin evine taşınan İde hayatını değiştiren kişiye Aslan'a aşık olur ama o buzlar kadar sert biridir, özellikle İde'ye karşı! İde'nin Aslan'a karşı duyguları Aslan'la yakınlaştıkça daha durdurulamaz olur. Aslan İde'yi fark edecek mi, her gördüğün de tepkisi ne olacak kitapta bunları okuyoruz.

 Konumuz böyle ama ben şöyle en alasından bir imkansız aşk bekliyordum fakat öyle olmadığını söyleyebilirim sanırım. Şu an anlıyorum ki ben imkansızların adamıyım bundan bunu çıkardım valla :))

 "Ben imkansız Aşk'lar için yaratılmışım..." 



Yazarın dilini sevdim. Çoğu amatör yazarın kitap çıkarmasına rağmen dilinin iyi olmadığıyla karşılaşabiliyoruz. Duyguları çok iyi anlatıyor en çok onları sevdim zaten. 

Devamı spoiler olabilir aman dikkat! Yukarıda belirttiğim gibi imkansız aşk başlarda vardı Aslan'ın soğuk davranışları falan ama çok çabuk buzları eridi konusuna göre,  bu çok farklıydı benim için ve beklemediğim bir şeydi ne yalan söyleyeyim. (Böyle dediğime bakmayın aslında bunun nedenini sonunda öğreniyoruz.)  Ben malum yerleri okumam ve okumadığım için de atladım hep,  atladığım yer vardı kitapta :D Olaylar sakindi öyle heyecanlı pek bir şey yoktu, tabii aşklar her daim heyecanlı oluyor benim bahsettiğim araya öyle bir ayrılık girer falan onun gibi şeyler yani (yazarcığım bana kızma hep diğer kitaplar yüzünde, alıştırmışlar biz ekşına :D ) sonuna doğru heyecan doruktaydı ama.


İde'yi çok sevdim hiç diğer kızlar gibi bildiğini okuyan, gururundan ödün vermeyen tiplerden değildi, bilakis gururunu hiçe sayıp aşkı seçen biriydi. İste budur yaa! 


Aslan Balkanlı, ah o içine kapanan, buzdan dağ gibi görünen ama içinde kıyametler kopan Aslan! "Bu ne sevgi ahh bu ne ızdırap..." dedirtiyor bana :))) İde onu için Şahmelek "Melekler kadar güzel" dediği aşkı, küçük kadını. Hayalleri süsleyen Aslan Balkanlı'dan herkes nasiplenir insAllahhhh :D Her şeyi geçerim de o kapak ne öyle yaa zaten her şeyden çok kapak beni etkiledi. Okuduğum da durmadan baktım. Tasarımcının ellerine sağlık, doğrusu süpper bir kapak! 











Aslan karakteri için Jamie'nin seçilmesi MÜKEMMEL! Hayallerim de hep bu kişiyi canlandırdım. Fakar İde'yi canlandıramadım çünkü seçilen kişiyi pek benzetemedim İde'ye. :( Hep kapaktaki kızmış gibi canlandırdım gözümde ^^ 



Evvet benden bu kadar. Yazarın ileri ki zamanlarda kendini daha çok geliştireceğini düşünüyor, çıkacak kitaplarını ve Sen'li nin yeni bölümlerini bekliyorum ^^ 


Alıntılar;


"Dans adamı değildi. Ama güzel adamdı."

Böyle diyo ya Aslan'a bittimm, bittimmmm!! 



Yazarımız bazen böyle alıntılar yaptı, çok da hoşuma gitti hem karakterin ruhuna uygundu hemde kitaba. Bu kitaba ayrı bi hava vermişti. ;)



Burayı okuduğum da "hah böyle deyin sonra cillop gibi aşık adamı kapın" dedim evet cidden dedim :)) Sonra bir an düşündüm eğer ki bizde böyle düşünürsek (her daim düşünüyoruz o ayrı :D ) Kim bilir belki bizim de Aslan'ımız olabilir.. ^^ 


Tavsiye kısmına gelince, okuyun böyle bir aşkı! Hem bu kadar güzel alıntıdan sonra da okunmazsa yuh :D Yazardan bir tane imkansız aşk kitabı bekliyorum :D Eminim mükemmel yazacaktır ;)
Türk yazarlara sonsuz desteğim var, her zaman başarılı olmanız ümidiyle...

Sevgilerimle, saygılarımla... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder